Dysza płaska kątowa, do BG 56/86, BGE 71/81, SH 86, SHE 71/81 i SHA 56
search
  • Dysza płaska kątowa, do BG 56/86, BGE 71/81, SH 86, SHE 71/81 i SHA 56

Dysza płaska kątowa, do BG 56/86, BGE 71/81, SH 86, SHE 71/81 i SHA 56

40,64 zł

Dysza płaska kątowa, do BG 56/86, BGE 71/81, SH 86, SHE 71/81 i SHA 56 Opis Do urządzeń STIHL BG 56, BG 86, BGE 71, BGE 81, SH 56, SH 86, SHE 71, SHE 81, SHA 56.

Ilość
Obecnie brak na stanie

  Darmowa dostawa

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1000 zł przy płatności z góry.

  Szeroki wybór metod płatności.

Szybkie przelewy, blik, przy odbiorze, raty

  Fachowa pomoc

Zapraszamy do kontaktu, zawsze staramy się pomóc dobrać najlepsze rozwiązania dla klientów.

link do produktu na stronie producenta

Do urządzeń STIHL BG 56, BG 86, BGE 71, BGE 81, SH 56, SH 86, SHE 71, SHE 81, SHA 56. Umożliwia kierowanie strumienia powietrza równolegle do podłoża.

4241 708 6302

Specyficzne kody

ean13
795711384807

Warunki Gwarancji produktów Stihl

Firma Andreas STIHL Spółka z o.o. w Sadach, ul. Poznańska 16, 62-080 Tarnowo Podgórne udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie urządzenia STIHL i VIKING na okres:

  • 36 miesięcy od daty zakupu przez konsumentów kosiarek spalinowych Serii 6 i traktorów ogrodowych RT*,
  • 36 miesięcy od daty zakupu przez konsumentów robotów koszących STIHL iMOW®**,
  • 24 miesięcy od daty zakupu przez osoby prawne robotów koszących STIHL iMOW®**,
  • 24 miesięcy od daty zakupu przez konsumentów,
  • 12 miesięcy od daty zakupu przez osoby prawne***.


Gwarancja dotyczy wyrobów STIHL i VIKING zakupionych w Polsce w Punktach Dealerskich STIHL i ważna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Silniki spalinowe marki Briggs & Stratton objęte są gwarancją firmy Briggs & Stratton.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Gwarancja dotyczy wad tkwiących w wyrobie (wad fizycznych) i obejmuje bezpłatne usunięcie tych wad w czasie jak najkrótszym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni (za wyjątkiem opóźnień w dostawach części zamiennych spowodowanych czynnikami niezależnymi od producenta i gwaranta).

Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków lub poniesionych kosztów w związku z awarią urządzenia. Serwis gwarancyjny świadczony będzie po dostarczeniu kompletnego urządzenia do Punktu Dealerskiego STIHL i przedstawieniu niniejszej Karty Gwarancyjnej wystawionej w dniu zakupu oraz dowodu zakupu (paragon, faktura). Jeżeli urządzenie wymaga serwisu okresowego to brak jego regularnego dokonywania jest równoznaczny z utratą uprawnień gwarancyjnych.

Wyłącza się uprawnienia gwarancyjne wobec:

  1. Wszystkich części wyrobów firmy STIHL lub VIKING, które przy zgodnym z zaleceniami użytkowaniu podlegają normalnemu zużyciu (brak wady) przed upływem okresu gwarancji.
    Są to następujące elementy:
    • elementy robocze (prowadnice, piły łańcuchowe, ściernice, noże, tarcze, głowice, wiertła, tarcze do koszenia, głowice i inne),
    • części napędowe (bębny sprzęgła, kółka napędowe, wałki napędowe, paski klinowe i zębate),
    • filtry (powietrza, oleju, paliwa i wody),
    • świece zapłonowe i przewody wysokiego napięcia,
    • elementy zmniejszające wibracje (gumowe amortyzatory, sprężyny),
    • przewody elektryczne, szczotki, szczotkotrzymacze, żarówki, bezpieczniki,
    • elementy sprzęgła i rozrusznika,
    • membrany, zawory i dysze,
    • uszczelki, uszczelniacze, zawory, dysze wylotowe (dotyczy myjek wysokociśnieniowych).
  2. Usterek, które powstały w wyniku nie przestrzegania wskazówek dotyczących bezpieczeństwa, obsługi i konserwacji zawartych w instrukcji użytkowania.
  3. Wszystkich usterek powstałych w wyniku:
    • nie zaakceptowanej na piśmie przez firmę STIHL zmiany produktu,
    • stosowania części, osprzętu lub elementów tnących innych niż oryginalne części, osprzęt lub elementy tnące STIHL lub VIKING,
    • nieprzepisowego lub niezgodnego z przeznaczeniem stosowania produktu,
    • używania produktu w imprezach czy zawodach sportowych,
    • użytkowania produktu z uszkodzonymi lub zużytymi częściami, także wtedy, gdy podlegają one gwarancji,
    • stosowania innego oleju do mieszanki niż STIHL 1:50 (dotyczy silników spalinowych STIHL),
    • stosowania paliwa, olejów i smarów o niskiej jakości lub nieodpowiednich (niezalecanych przez producenta) właściwościach,
    • nie wykonania we właściwym czasie lub niewystarczającej konserwacji (np. filtra powietrza czy paliwa, układu chłodzenia silnika),
    • korozji i innych uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego przechowywania,
    • wykonanej w nieodpowiednim terminie lub błędnej regulacji,
    • konserwacji lub napraw nie przeprowadzonych w punktach dealerskich STIHL.

* Warunkiem wydłużonej gwarancji jest coroczny przegląd urządzenia w Punkcie Dealerskim STIHL potwierdzony protokołem z badań.
** Warunkami wydłużonej gwarancji są:

  • wykonanie instalacji przez dealera (potwierdzonej protokołem odbioru),
  • zastosowanie oryginalnych materiałów instalacyjnych,
  • wyszczególnienie na dowodzie zakupu kosiarki wszystkich oryginalnych materiałów instalacyjnych i instalacji (usługi),
  • coroczny przegląd urządzenia w Punkcie Dealerskim STIHL potwierdzony protokołem z badań.

*** Okres może zostać wydłużony przy sprzedaży promocyjnej ogłoszonej przez Gwaranta.
**** Nie dotyczy zakupu w sprzedaży wysyłkowej.

Zachęcamy do zapoznania się z materiałami dotyczącymi bezpieczeństwa urządzeń.