

Zestaw serwisowy nr 44 do kos spalinowych FS: dłuższa żywotność dzięki regularnej konserwacji
W zestawie:
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1200 zł przy płatności z góry. Dla paczek do 30 kg.
Szybkie przelewy, blik, przy odbiorze
Zapraszamy do kontaktu, zawsze staramy się pomóc dobrać najlepsze rozwiązania dla klientów.
Dzięki zestawowi serwisowemu nr 47 do kos spalinowych STIHL samodzielnie przeprowadzisz prostą konserwację urządzenia. Dzięki regularnej wymianie filtra powietrza, filtra paliwa oraz świecy zapłonowej możesz zapewnić sobie niezawodną pracę silnika. Przyczyni się to także do ochrony przed brudem i uszkodzeniem, co wpłynie na optymalną wydajność urządzenia.
Zestaw serwisowy nr 47 przeznaczony jest dla kos spalinowych STIHL FS 38 (z silnikiem 2-MIX) i STIHL FS 55 (z silnikiem 2-MIX).
Uwaga: Zestaw serwisowy 47 jest dostępny tylko dla kos spalinowych STIHL FS 38 i FS 55 z silnikiem STIHL 2-MIX. W celu prawidłowego doboru zestawu serwisowego należy pamiętać, że świeca zapłonowa zamontowana w nożycach do żywopłotu musi mieć gwint o rozmiarze M10.
W zestawie:
Porady:
Firma Andreas STIHL Spółka z o.o. w Sadach, ul. Poznańska 16, 62-080 Tarnowo Podgórne udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie urządzenia STIHL i VIKING na okres:
Gwarancja dotyczy wyrobów STIHL i VIKING zakupionych w Polsce w Punktach Dealerskich STIHL i ważna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Silniki spalinowe marki Briggs & Stratton objęte są gwarancją firmy Briggs & Stratton.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Gwarancja dotyczy wad tkwiących w wyrobie (wad fizycznych) i obejmuje bezpłatne usunięcie tych wad w czasie jak najkrótszym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni (za wyjątkiem opóźnień w dostawach części zamiennych spowodowanych czynnikami niezależnymi od producenta i gwaranta).
Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków lub poniesionych kosztów w związku z awarią urządzenia. Serwis gwarancyjny świadczony będzie po dostarczeniu kompletnego urządzenia do Punktu Dealerskiego STIHL i przedstawieniu niniejszej Karty Gwarancyjnej wystawionej w dniu zakupu oraz dowodu zakupu (paragon, faktura). Jeżeli urządzenie wymaga serwisu okresowego to brak jego regularnego dokonywania jest równoznaczny z utratą uprawnień gwarancyjnych.
* Warunkiem wydłużonej gwarancji jest coroczny przegląd urządzenia w Punkcie Dealerskim STIHL potwierdzony protokołem z badań.
** Warunkami wydłużonej gwarancji są:
*** Okres może zostać wydłużony przy sprzedaży promocyjnej ogłoszonej przez Gwaranta.
**** Nie dotyczy zakupu w sprzedaży wysyłkowej.
Posiada oznaczenie CE (zgodność z normami UE).
Na razie nie dodano żadnej recenzji.