Zestaw serwisowy nr 46 do spalinowych nożyc do żywopłotu
W zestawie:
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1200 zł przy płatności z góry. Dla paczek do 30 kg.
Szybkie przelewy, blik, przy odbiorze
Zapraszamy do kontaktu, zawsze staramy się pomóc dobrać najlepsze rozwiązania dla klientów.
Z pomocą zestawu serwisowego nr 46 samodzielnie przeprowadzisz prostą konserwację spalinowych nożyc do żywopłotu. Dzięki regularnej wymianie filtra powietrza, filtra paliwa oraz świecy zapłonowej możesz zapewnić sobie niezawodną pracę silnika nożyc. Przyczyni się to także do ochrony przed brudem i uszkodzeniem, co wpłynie na optymalną wydajność urządzenia.
Zestaw serwisowy nr 46 przeznaczony jest dla spalinowych nożyc do żywopłotu STIHL HS 45 (z silnikiem 2-MIX).
Uwaga: Zestaw serwisowy 46 jest dostępny tylko dla modelu HS 45 z silnikiem STIHL 2-MIX. W celu prawidłowego doboru zestawu serwisowego należy pamiętać, że świeca zapłonowa zamontowana w nożycach do żywopłotu musi mieć gwint o rozmiarze M10.
W zestawie:
Porady:
Firma Andreas STIHL Spółka z o.o. w Sadach, ul. Poznańska 16, 62-080 Tarnowo Podgórne udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie urządzenia STIHL i VIKING na okres:
Gwarancja dotyczy wyrobów STIHL i VIKING zakupionych w Polsce w Punktach Dealerskich STIHL i ważna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Silniki spalinowe marki Briggs & Stratton objęte są gwarancją firmy Briggs & Stratton.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Gwarancja dotyczy wad tkwiących w wyrobie (wad fizycznych) i obejmuje bezpłatne usunięcie tych wad w czasie jak najkrótszym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni (za wyjątkiem opóźnień w dostawach części zamiennych spowodowanych czynnikami niezależnymi od producenta i gwaranta).
Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków lub poniesionych kosztów w związku z awarią urządzenia. Serwis gwarancyjny świadczony będzie po dostarczeniu kompletnego urządzenia do Punktu Dealerskiego STIHL i przedstawieniu niniejszej Karty Gwarancyjnej wystawionej w dniu zakupu oraz dowodu zakupu (paragon, faktura). Jeżeli urządzenie wymaga serwisu okresowego to brak jego regularnego dokonywania jest równoznaczny z utratą uprawnień gwarancyjnych.
* Warunkiem wydłużonej gwarancji jest coroczny przegląd urządzenia w Punkcie Dealerskim STIHL potwierdzony protokołem z badań.
** Warunkami wydłużonej gwarancji są:
*** Okres może zostać wydłużony przy sprzedaży promocyjnej ogłoszonej przez Gwaranta.
**** Nie dotyczy zakupu w sprzedaży wysyłkowej.
Posiada oznaczenie CE (zgodność z normami UE).