Silnik zaburtowy Honda BF 2.3 DH SCHU krótka stopa
search
  • Silnik zaburtowy Honda BF 2.3 DH SCHU krótka stopa

Silnik zaburtowy Honda BF 2.3 DH SCHU krótka stopa

3 600,00 zł
Brutto

Silnik 2,3 KM długa stopa

Ilość
Obecnie brak na stanie

  Darmowa dostawa

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1000 zł przy płatności z góry.

  Szeroki wybór metod płatności.

Szybkie przelewy, blik, przy odbiorze, raty

  Fachowa pomoc

Zapraszamy do kontaktu, zawsze staramy się pomóc dobrać najlepsze rozwiązania dla klientów.

Produkt na stronie producenta

Podana cena zawiera koszt wykonania przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który jest jednym z warunków otrzymania gwarancji na urządzenie lub maszynę*.
Wykonanie przeglądu zerowego jest obowiązkiem Sprzedającego, ale istnieje możliwość wykonania odpłatnie przeglądu zerowego u innego Autoryzowanego Dilera lub Serwisu Aries Power.

* Wykonanie przeglądu przedsprzedażnego (zerowego) jest obowiązkiem Sprzedającego przed wysłaniem urządzenia do Klienta, obejmuje m.in. kontrolę wyglądu zewnętrznego i wyposażenia - ewentualnych uszkodzeń lakieru, wgnieceń, uszkodzeń mechanicznych, dołączenie instrukcji obsługi, poprawne wypełnienie karty gwarancyjnej, uruchomienie urządzenia, sprawdzenie działania urządzeń sterujących, przygotowanie urządzenia do wysyłki - odessanie paliwa, oleju, powrotne zapakowanie urządzenia do oryginalnego kartonu. Warunki gwarancji znajdują się na stronie Dystrybutora - firmy Aries Power Equipment Sp.zo.o.

Opis urządzenia 

Honda BF 2.3 DH SCHU to lekki i wydajny silnik zaburtowy, który nadaje się do napędu małych łodzi, pontonów i żaglówek. Silnik ten ma wiele zalet, takich jak:

  • Bieg neutralny, który automatycznie się załącza po dodaniu gazu, co ułatwia sterowanie i zmniejsza zużycie paliwa.
  • Chłodzenie powietrzem, które eliminuje potrzebę pompowania wody i zapobiega korozji.
  • Obrót 360 stopni, który zapewnia dużą zwrotność i łatwość manewrowania w każdym kierunku.
  • Specjalne ustawienie do pływania na płytkiej wodzie, które chroni śrubę przed uszkodzeniem.
  • Zintegrowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 litra, który pozwala na ponad godzinę pracy na pełnym gazie lub ponad dwie godziny na oszczędnym trybie.
  • Tranzystorowy zapłon, który zapewnia łatwy rozruch i stabilną pracę silnika.
  • Ergonomiczne uchwyty, które ułatwiają przenoszenie silnika jedną ręką.

Honda BF 2.3 DH SCHU to silnik o pojemności 57 cm3 i mocy 2,3 KM, który pracuje w zakresie 5.000 - 6.000 obr./min. Silnik ten jest dostępny w wersjach z krótką lub długą kolumną. Silnik ten jest zgodny z najnowszymi wymogami Amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska EPA. Silnik ten jest idealny dla osób, które lubią spędzać czas na wodzie i cenią sobie niezawodność, komfort i oszczędność.

Dane techniczne

ModelBF 2,3
CylindryOHV
Poj. skokowa57 cm3
Średnica x skok (mm)45 x 36
Obr. max5.000 - 6.000
Moc max. KM2,3
Chłodzeniesilnik powietrzem, kolumna wodą
Zasilaniegaźnik
Zapłontranzystorowy
Rozruchręczny
Pojemność zbiornika paliwa1,1 litra
Przełożenie2.42
Ładowanie akumulatora-
Wysokość pawęży (mm)S - 416
Ciężar (kg)13,6
Podnoszenie i regulacjaręczne

Wyposażenie:

  • silnik zaburtowy
  • instrukcja obsługi
  • olej do pierwszego zalania
BF2.3DHLSCHU

Opis

Moc silnika KM
2,3

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.